Monday, July 25, 2005

Dah masuk new sem..ahhaa!!

Hai..dah lamer tak aku tak en3 blog aku nie. Terasa rindu lah plak..hehehe. Aku walau macammana pun tetap aku.Aku dah masuk sem baru.Hahaha..rasa seronk ker jd super senior? Ntahlaa..biasa jer lagipun aku sekarang nie dalam adaptation dengan suasana baru. Aku rasa lain macam sikit laa..u know aku terasa diri aku berada di keliling orang-orang asing tapi pada hakikatnye mereka semua adalah kenalan aku belaka. Sejak dulu aku tidak pernah tinggal dengan orang yang aku kenal. I mean clearly..aku terasa ketidakselesaan tapi, maybe ade hikmahnyer kut..Aku tak tau lagi ape yang akan berlaku pada aku sem nie. Terasa diri sangat kerdil berbanding orang lain. Rasa rendah diri ni tibe-tibe menguasai diri aku. Aku rasa susah nak bernafas..Kadang-kadang kite terpakse berlagak tabah..apatah lagi di depan orang yang mempercayai kite. Apa sahaja yang kite buat menjadi perbualan orang..menjadi santapan mata yang memandang.Ahh…kenapa dengan aku nie? Aku belum lagi menerima keadaan aku sekarang kut?? But one thing..i feel a little relief because aku masih lagi mempunyai kekuatan yang amat mengajar aku erti kehidupan yang sederhana. My sayang, you are my strength when I was weak..you are my voice when I could not speak..you are my eyes when I could not see..thanks of your kindness..and really appreciate it very much!!

No comments: