Tuesday, November 29, 2005

Life??

Alhamdulillah aku balik umah ari tu dengan selamat...very happy actually. Aku lepak kat Jb seketika wif my sayang. My last paper was terrible...seday sangat sebab tak dapat nak buat. So aku kuar awal, supposed abis kul 5.15 pm but aku kuar 4.30pm. Thanks my frens yati,assif and aus sebab hantar aku kat terminal..we have a wonderful moment. Segala yang dirancang my sayang berjln dengan lancar...=) So last day tu we all layan Harry Potter kat CS before bertolak ke Mersing hantar aku..wah abg drive ke mersing? hehehe....
we all sampai dalam kul 6.30pm, so aku bawak ronda bandar mersing dulu...sek aku, hospital mom's work, tepi laut and macam2 lagi laaa. Before this, mase mula2 datang skudai..chewah bukan main seronok lagi abg tunjuk sek ren die..sek men..satu taman round...bilik kerja ayah(utm) sampai ke taman ex2 girlfren die sekali=)
Thanks mom sebab dah ready for our dinner. Actually both of us terasa terharu sangat kan abang... got blessing from my parents! Thanks so much....we love u all!!

No comments: