Wednesday, June 22, 2005

Dah demam?

Well..ye ker dah demam..apsal? AF3 is coming now ker... Ntahlah aku nak cakap..nak kata tak demam tu...lately nie ari sabtu jer tercongok aku depan astro ria tu...hah!! Ape nak jawab?? Tau xpekan..Kalau nak tau..aku nie bukanlah salah sorang daripada kumpulan 'tsumawi'...mintak maaplah ek..tapi aku respek lah kt die sbb paling manyak sekali fans..minggu lepas seday jugak fuad kuar...yelah..memanglah die tu nampak manje tp boleh tahan jgk die nyer vocal..Maybe dunia realiti lebih memerlukan die kut...aku doakan. Bagi aku AF3 kali nie masing-masing ade kelebihan tersendiri. So..depends lah nak vote sape-sape pun. Frankly speaking..aku tak heran!! By the way, aku adelah jgk buat assignment bout' all the songs that will perform by them..Hehehe..ini lagu yang dieorang untuk minggu ke-empat!

* AIDIL - Suratan Atau Kebetulan (Kenny, Remy, Martin)
* FELIX - Aku Semut Merah (Meggy Z)
* KEFLI - Seksa (Ukays)
* MAWI - Nou'r El Ain (Amr Diab)
* REZA - Senandung Semalam (Jamal Abdillah)
* YAZER - Nyanyian Serambi (Ramli Sarip)
* AMY - Bilang Saja (Agnes Monica)
* AMYLEA - Don't Know Why (Norah Jones)
* AKMA - L.O.V.E (Nat King Cole nyanyian semula oleh Natalie Cole)
* EKIN - Antara Dua (Farah AF2)
* IDAYU - Tiada Lagi Tangisan (Misha Omar nyanyian semula oleh Aishah)
* MARSHA - Tunggu Sekejap (Allahyarham Tan Sri P.Ramlee nyanyian semula oleh Jaclyn Victor)

Anyway,aku tak sabarlah nak tengok konsert mereka yang ke-empat nie.U know..i loves some of that songs...opss..tapi..sape plak yang akan ter'keluar'..hah!! hah!! Tak tau.....

No comments: