Thursday, June 23, 2005

Macam-Macam Ada....

First things aku nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY sweet 21 pd Shikin my closed fren masa kat Sek Men Tengku Afzan, Kuantan dulu. Sori la my fren..aku takde hadiah la nak poskan kat ko...jgn mare yer, nanti kena jual...hehehe!! Okieslah..sekarang nie aku suka bangat ngan lagu Melly Goslow 'Lelaki Idaman'.. aku siarkanlah lirik lagu tu ek...
Lelaki Idaman
oh tak pernah kuduga
hidup ini menjadi berubah
cahaya gemerlap di sini
sinari setiap langkahku

oh semenjak denganmu
semua gundah menjadi berubah
yang tinggal semua tentang cinta
kembali tumbuh di hati

di hatiku hanya ada kamu sayang
di mimpi malamku ada kamu sayang
semua ini hanyalah untukmu sayang
sebuah lagu tercipta hanyalah untukmu

reff2: oh lelaki idaman
memang kamu tak ada yg lain
semua gambaran idola
segalanya ada padamu

oh semenjak denganmu
semua gundah menjadi berubah
yang tinggal semua tentang cinta
kembali tumbuh di hati

oh aku bahagia
ada engkau lelakiku

di hatiku hanya ada kamu sayang
mimpi malamku ada kamu sayang
semua ini hanyalah untukmu sayang
sebuah lagu tercipta hanyalah untukmu
oh asmara

di hatiku hanya ada kamu sayang
di mimpi malamku ada kamu sayang
semua ini hanyalah untukmu sayang
sebuah lagu tercipta hanyalah untukmu

repeat reff2
Ape macam lagu nie? ermm.. lelaki idaman? My 'Mr Right' dah ade depan mata aku skrang nie. Well, seriously aku memang suka kt die sorang nie. Tp ape-apepun skrang ni..in our mind 'study comes first'!! That's it, huhuhu.. we preferred to make our relationship become more stable before both of us decide jump to 'another stage'. Actually the reasons why i still 'steady' with him coz' he is really committed with his study and future..He's so understanding me even u know..aku nie degil sgt pastu sensitif..biasalah kadang-kadang tu, aku nie cepat makan dalam sikit..tp aku cepat cool beb. Anyway, thanks my dear..Sayang bangat sama kamu!!

No comments: