Tuesday, September 27, 2005

One Sweet Day…=)

Lately aku mengalami stress yang melampau… I felt like I can’t breathe... I cant stand either... Keje dan komitmen as a student membuatkan aku rasa tension sangat-sangat! Selain itu, aku dan my sayang buat business t-shirt untuk course kiteorg. Alhamdulillah even though there’s some complicated problem... but both of us can over face it. Teringat pulak aku dan my sayang buat business otak2 JB masa kristal last year. Memang best giler laa... walaupun untungnye tak banyak but we got experience yang tak ternilai harganye...shared problem. Okeylaa berbalik citer aku yang tadi..pasai aku tension sangat-sangat aku pun bgtau my sayang yang aku nak gi balik umah my sis kat Shah Alam...mintak pendapat die sbbnyer hari tu dah hari sabtu pukul 2.50 ptg. Tak keje giler ker aku that moment?? Obviously, ingatkan aku kena lecture dgn die rupe-rupenye die tak bagi balik kl sorang2 so die nak temankan... siap cakap apsal tak cakap awal2...so we all bleh balik pagi2 tadi..how lucky me.. Fuhh...lega hatiku!! Thanks my dear...
Kiteorg spent time sama2, release tension sama2, ronda2 kl sama2...”mcm2 lagi”. Yang seronot tu on Sunday nite we all join family akak aku jalan2 One Utama Shopping Mall... actually because of my sayang tak penah jejak lagi so apelagi, akak and abg ipar aku bawak la kiteorg just window shopping bg merealisasikan impian my hubby...hehehe...abg, jangan mare yer... nanti kena jual:-) But actually that’s no point... yang best tu tengok my sayang jage and melayan sara and syura anak2 akak aku. Yang kelakar tu akak aku and her husband bg tugasan tak rasmi kt kiteorg jd baby sitter. Mase budak2 tu kecik lagi dulu, abg tolak stroll budak2 tu... skrang dah besar sket tukang dukung plak...hehehe...kelakarla abg syg nie!!
Dalam mase kiteorg spent time tu, we all banyak berbincang pasal macam2 bende. Ade tu pasal belajar, keje and ade jugak pasal hubungan kami. Kadang-kadang biaselah kes2 cemburu berlaku, macam die jealous aku baik dgn guy lain..and aku pun penah jugakla tercemburu..but when i think back...rase cam kelakarla plak. My sayang ni memang seorang kawan yang pandai menghargai sebuah persahabatan. Jadinye, i dont think that I should be jealous if he going out wif someone i mean his frens (gals)...yeah..cuti..balik sweet home..jumpe old fren...same2 sekolah dulu, makan2..kalau camtu it’s fine darling, jgn bermadah kasih sudahlaa... cume sumtimes tu tertanye jugak laa...biasela mesti nak tau kan boyfren kite...sayang maaa.... Thanks abg, because tak sorok2 dgn syg... kite dah janji rite di antara satu sama lain. So conclusionnyer aku tak kisahlaa die nak kuar makan2...dgn kawan (gal) lame die... not worth rite...hahahaha...okies laa.. rindu bangat kat abg!!!!

No comments: