Friday, September 30, 2005

Sweet Home maaa....

Haiya...ini ari aku dah berade kat umah laa. Sampai around 4.30 a.m and my parents fetched me at r&r. Aku memang nak balik this weekend. Aku ingat nak ponteng jer kelas csc tu...but biler pikir balik ari isnin pun aku dah ponteng klas die pasal balik dgn my syg gi kl pastu takde tiket..so batalkan saje niat jahat aku. Dalam mase dalam kelas csc tu aku dapat msg dr my sayang (that time memang die kat kl dah) mintak tolong aku print out gambr t-shirt...ouchh...that time aku trus tgk jam..sempat ker kalau nak catch bus kul 4.30??
So..at last aku decide balik kul 5.30...my sayang punye pasal berkorban aper sajer. Cari2 cc kat luar...tutup pulak.memang mencabar keimanan aku btul coz that time jgk i'm fasting!! Nak tak nak aku kena gi cc yang jauh sket...i have to rite??
Satu hal lagi...dapat server yang lembab...nasib baik kebetulan my sayang bg msg and tenangkan aku...mase tu plak dah kul 5.15 pm. So abis je print all that stuff aku trus rush ke bus station...memang penat woo...mcm aku masuk lumbe jalan kaki jer hehehe....
Sampai jer pekeliling trus naik lrt ke plaza rakyat...coz dah janji dgn my sayang kat ctu. Try call him but tak dapat2...memang risau bangat gua!!
Sampai jer pudu aku trus tunggu area bsn(atm mechine) adelaa 20 minutes tibe2 he was standing besides me sambil senyum..aku rase happy semacam jer..nak peluk2 jer!! oppsss..;-) then we spent time together and ehemm..ehemm..hehehe...rahsia laa!!
Aku tgh demam sbnrnyer...memetik kata my sayang just now"balik rumah jer syg demam...nape demam rindu abg yer?" hahaha....
A'aa kan balik umah jer selalu demam. Tapi memang semalam dalam bus sejuk sgt2 sampai aku tak bleh nak wat pe2!! Dalam bus main msg dengan my sayang tangan nie menggeletar nak tulis..badan nie menggigil...i forgot to bring my sweater!! So pity laaa...
Anyway thanks darling at last tunggu jgk syg sampai naik bus smlm...:-) luv u so much...

No comments: