Thursday, October 06, 2005

Ramadhan Al-Mubarak…ye ye..

Hye..selamat datang bulan Ramadhan A-Mubarak seronotnyer hehehe…well today dah first Ramadhan. Alhamdulillah semalam sempatla aku menunaikan solat terawih. Kat tempat aku nie buat 8 rakaat jer. Teringat plak mak kat umah. Sorry laa mum…:-) cant accompany u as usual..kat umah aku wat 20 rakaat. I really miss u mum!! Apatah lagi rindu nak bersahur beramai2 dgn family. Rindu bangat saat itu. Normally, kalau kat umah kiteorg bangun sahur kul 5.00 a.m. Aku plak biaselaa kenala awal dr org lain nak prepare meals kan. Well, in this semester my final exam will begin after 3rd hari raye..sian laa..tak bleh la nak raya sakan2. Biskut raye pun rasenye cam takde chance nak buat…but aku rase maybe aku nak jugak wat 2 jenis biskut raye kirenye these biskut raye memang wajiblaa dalam family aku..iaitu cheese cake and Japanese honey chocolate. Aku penah buat business kuih raye nie mase abis form 5 and abis buat pra sains dulu. Memang penat tapi seronot…duit masuk poket hehehe..best tau baked biskut raye nie. At this moment I hope my sayang punye problem will settle tomorrow. What his problem cant say laa hehehe..secret maa!! Tapi abg jgn risau, syg tetap sokong segala keputusan abg. Ape yang berlaku tu ade hikmahnyer..percayalaa abg..take time okay!!Darling, u knows me very well rite!! Wah…wah.. my sayang pukul 3.50 a.m. dah kejutkan aku bangun sahur pagi tadi. Pelik jugak..selalunye nak kejutkan my sayang nie bgn tido payah sket.. tapi tadi die kejut aku plak..rupe2nye setelah disiasat my sayang tak tido..main game pc. Ayooo…. Hmm.. so okaylaa..selamat berpuase ek!! Mase nielah kite nak berebut pahala..dan same2 tingkatkan lagi keimanan kite sempena bulan yang barakah nie. Adios.

No comments: