Tuesday, October 18, 2005

Amik MUET??

This morning, aku dah ambil muet test..well overall it’s quite okaylaa question “the way to make an inpact on Malaysia”…aku jadi candidate B..alhamdulillah. My sayang candidate C =) kiteorg really lucky sebab segroup itupun kerana abah tolong hantarkan borang muet aku and my sayang by hand kat pejabat pendidikan Pahang dulu. Thanks abah!! Kiteorg kena buat muet kat Sek Men Keb Jengka Pusat. Nak dijadikan citer we all pegi lima orang naik van, aku, my sayang, ira, norin and wani..but takde sorang pun tau sekolah tu kat mana..dahlaa aku bg excuss kat my sayang (pasal kecian tgk muka seposen die) die lambat sampai kat depan tempat kiteorg tunggu van, lambat 20 minutes. Aku relax jer sbb dah kenal sgt dgn my sayang but four of them dah buat muka geram+marah+tak puas hati kat aku…ade ke patut aku?(sbb bf aku yer korang??). At last we all sampai jugak sekolah tu..and yang kelakarnye kiteorang yang paling awal sampai…my sayang kirenye tarik nafas lega laa sbb dieorang tak bleh nak blame pasai lambat datang tadi. Aku dapat music and entertainment. For my first beginning memang cam blur jer..pastu aku rase more confidence laa…pakai goreng jer point. Sumer aku bantai;

i. Music- perfomanced by Siti Nurhaliza at Albert hall in London..bla..bla..
ii. Theater- Boys and girls in film festival (aku hentam jer) bla..bla...bla…
iii. Dance-traditional and modern (makyung,zapin….bla…bla..bla..)

My sayang dapat ‘science and technology’…hehehe…aku tengok die pun lebih kurang aku ajer…goreng pun sodap (dipetik kata2 abg tadi ekekeke..) =) Abis jer muet tadi aku dapat sms from mom. She and my dad on the way to Ipoh to visit my uncle(makbesar) warded in CCU Hospital Ipoh. Aku doakan everything will be going better. This my uncle is my mom’s eldest brother. Aku planning nak balik kl on 20th nie. My sayang balik awal dari aku, by tomorrow. I thought nak balik sekali tapi aku ade dua test on Thursday tu. He has something important to do earlier. It’s okay, he will fetch me on that day and insyaAllah we all dah planning bukak puasa same2 at my sis place. Aku nak masak,dah lamer tak masak,rindunyee!!!(masak utk my sayang?? hehehe..seronotnye!!!) at this moment, aku tengok v-clip song everything you want – Vertical Horizon…so cool…

No comments: