Wednesday, May 24, 2006

I have got this from one of my bloggers, this is same goes to me.. if i can tell him..
Tuhanku
Gerakkan hatinya
Nyatakan padanya
Aku masih disini, seperti mahumu
Untuk mencintai dan menyayangi umatmu
Merindu hati yang dahulunya sepi
Memuja cinta beradu kasih
Dua jiwa yang kau satukan
Aku dan dia disini

Tuhanku
Pahatkan dalam hatinya
Akulah insan yang sering diselimuti kerinduan
Dikejauhan ini aku disaluti seribu dugaan
Dugaan yang menduga setia
Dugaan yang menguji jiwa
Syukurku padaMu....hati ini kekal buatnya

Tuhanku
Setiakan cintanya hanya buatku
Tetapkan hatinya hanya buatku
Segalanya hanya untukku
Kerana telah ku serahkan segala hati dan perasaan ini
Hanya buatnya....kekasih hati yang satu
Yang sering aku rindu...
Yang telah kau tulis buat aku yang sebelumnya sendiri....

No comments: