Thursday, June 29, 2006

Erm.. it's been a few days am not bloging. Actually i just came back from shah alam my sis's. Before that visited my niece ( my bro's daughter) in hospital serdang. Cian hannah..;-( well, byk sbnrnyer yang dah berlaku since previous days nie. Alang-alang dah ade kat shah alam.. i took this chance to figure out my problem at uitm shah alam. Baru nanie tahu begitu mudah sekali jalan penyelesaiannya. Emm, betullah setiap masalah tu ade jalan penyelesaian cuma nak atau taknak jer rite.. A last my status had already corrected ;-) yes!! hehe.."tamat" my diploma!! dan yan paling penting bila dah settle pasal status tu, pihak uitm then bagi surt tawarn sambung degree hehe.. yahoo!! hurm.. i got food tech, alhamdulillah (^_^) registration day on 9/7 nie.. kelakar laa dapat jumpe semula classmate dulu. I got same course with diana (my ex-rumate) so it's not big deal laa.. bleh gi klas samer2 nanti. Cuma the prob now, kiteorg tak dapat penempatan kolej ;-( for this time ex-dip kena stay luar, so the best solution.. we cari rumah sewa area seksyen 2 and 7 sbb dekat sket kan. But i still hope that we have chance to stay at college. About abg, he's the most excited when i told him. What ever is i'll try my best for my degree..insyaAllah! Masa kat shah alam, before tau dapat uitm, nanie dah excited nak gi kutpm, bioperubatan.. hmm, abg plak encourage me a lot when met him at my sis's place. So now i have to refresh back my feeling..my thought.. *sigh*

No comments: