Monday, June 05, 2006

Malam tadi nanie demam dan badan berbintik2 gatal..i thought that i got chicken pox!! uhh... but sbnrnyer nanie baru tau that nanie allergic dgn crabs!! yay me.. cian seh.. my favorite ratah ketam goreng apetah lagi kalau BBQ.. ape boleh buat.. terpaksa laa kan... So that nanie tido awal jugaklaaa.. kul 8 pm sbb demam kan.. then my mom kejut sbb nanie tak dinner lagi, i checked my sms.. fuhh.. 3 sms from abg. The first one he said he went out wif pudin nak makan luar uitm arau.. so it's ok wif me.. nothing dude!! The second one.. he asked me buat ape..senyap ajer.. hmm this one pun nanie relax.. n terasa guilty sket sbb tak bgtau nanie demam n tido.. and the third one.. memang pelik seh! he said dont trust anything if a*** or **z**** cakap ape2..it's just abg tak suka fitnah2 nie.. so then nanie trus bals sms n asked him what's going on actually??? i know there's must be sumting that he hide from me.. so then he reply back my msg.. he explained to me that abg jumpa his classmate a gal (must be laa) for copy lab report.. ahaaa.. i've noted this case must be happened.. nanie relax and very cool dgn citer2 camni.. for me as long as abg tak timbulkan any problems wif our relationship so then i'll be ok.. i just assumed tht abg ade sbb tersendiri.. maybe to settle down his problem then br jumpe that gal.. i dunno laa.. benda tu nanie tak nampak.. abg pun dah terangkan everything.. nanie hanye trime shj.. doa itu semua adalah betul.. and if there's sumting he hide from me.. Allah Maha Mengetahui.. barulah nanie sedar.. hubungan jarak jauh nie betul2 menguji kami.. kepercayaan n kesetiaan.. After this.. kami akan sentiasa jauh untuk mengejar impian masing2 dan diharapkan walaupun jauh hubungan kami tidak akan berubah sama sekali..malah makin lama makin sayang..makin lama mkin erat.. insyaAllah!! Am waiting him come down to my home in 2 weeks more!! fuhh.. tak sabar rasanyer.. i've missed him soo much!!

No comments: